Monday 19 December 2011

lady on motorbike COOL tak ?


hari ini & minggu lepas, bila aku cakap aku bermotor ke tempat kerja, one of my friends cakap "wow best nye! cool la naik motor. bley la jalan-jalan, pusing-pusing naik motor dengan kema kann" HAHAHA cool erk? napa aku tak rase cool pun? sebab aku bukannya bawa superbike pun, tak de nya la poyo sangat. lagi pun aku prefer naik kereta . okay la, ni je yang aku mampu beli dengan duit sendiri --> PTPTN laaaaa. janji aku tak misused duit pinjaman yang aku dapat & tak susahkan parent aku sebab tak minta parent aku beli kan transpot untuk aku. awal-awal dulu arwah abah agak marah jugak la sebab aku beli motor tanpa pengetahuan die. dah beli, baru nak bgtau. tp aku explain la sebab-musabab aku perlu ade kenderaan pertama ku itu. sebab utama : sudah mau pindah dari kampus bestari jaya yang hostel nye dalam kampus & jalan kaki g kelas ke kampus shah alam yang aku nak dok umah sewa. alaaaa hostel nye same jauh je dari uma aku dulu. k la, tu cerita setahun yang lepas. bersyukur la sebab sudah ade kenderaan sendiri yang senang kan aku nak gi sane-sini. ngeh~~ngeh~~~ tu yang bley kerja part-time kat Levi's Jusco Bukit Raja masa dok Shah Alam. 

sekarang ni dah dok kat Serdang Raya, intern pun kat Bukit Jalil je. pergi kerja pun naik motor je la. selamba aku je la pakai baju kurung ke, skirt labuh ke tapi  pakai seluar la lagi senang. opssssss aku bawa motor Nouvo je. scooter la yunk. budak malas nak tukar-tukar gear. itu lah aku. malas dah nak citer. jom tengok mane yg lagi cool bila atas motor. 



ini baru COOL




















No comments:

Post a Comment